Måndag 5/7-2010

Hej nu är de Måndag igen men som skönt är så har jag gort min sista arbets helg på den här sommaren ;)
Om fem dagar så har ja en mycket välfökänt semester att se fram imot,ska bli så skönt.

Om ca tre veckor så bär de iväg till Vetlanda de ska bli kul att se mina små puttar tävla bland likasinnade av samma ras..Bara lite orolig hur de ska gå här hemma med lillan (Kiara) som Anders får huvud ansvaret för i tre hela dagar,men de går nog bra de ser ut att komma överens :)

Amanda ska visa Baileyz i Kumla på opaf utställning nu i Augusti tror ja de var sista anmälningsdagen är den 21/7 ja håller på att försöka göra i årdning alla anmälningar men  skrivaren verkar ha lakt av här i värmen.Har lite funderingar kring Opafs 35-års jubeleum om ja ska ge bort några betäcknings rätter av Baileyz..men ja ska prata lite mera med Amanda först så de är helt ok för henne innan vi tar ett fullständigt beslut.De måste ju fungera för både henne mig o Baileyz då men men vi får se..tur ja har Amanda en super bra tjej..se bara när inte ja skriver här så går hon in o lägger in lite komenarer o bilder,kan de bli bättre..nej de kan de inte!! Tack Amanda vad gjorde ja utan dig.. :) 


Lena var och kollade Selektra i går kväll,hon är inte dräktig brunst är på G och även Alexia har inte blivit dräktig ännu, hon ska kollas i dag ev spolas pratade vet om..tiden går o de blir ju senare föl men vad göra? fölen växer å växer så de knakar de är 8 o 6 veckor nu tiden springer iväg med de små liven..

Valparna finns kvar ännu om de är någon som är intreserad,två tikar en hög o en lågstäld om de är någon som är intreserad de är super trevliga o pigga o glada sover gärna i soffan o min säng ;)

Nu har ja inte så mycket mera att ta upp här men vi hörs..Annette

Kommentarer
Postat av: carina mammis

Du underbara goa Anette!!!! Vad gjorde vi utan dej, en sån rar o go vän jag fått, o Amanda en ny stöttepelare att luta sig emot, en klok storhjärtad person!!

2010-07-06 @ 08:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0